بهترین راه کسب در آمد بسیار عالی

دوست عزیز لطفا برای حمایت از ما نام معرف خود این را بنویس در فومرم ثبت نام (سیدکاظم۱۰۹۷) ممنون از لطف شما

بهترین راه کسب در آمد بسیار عالی

دوست عزیز لطفا برای حمایت از ما نام معرف خود این را بنویس در فومرم ثبت نام (سیدکاظم۱۰۹۷) ممنون از لطف شما

راهنمایی کسب در آمد از اینترنت

   

 

 

پورسانت بازاریابی : معرفی سایت و تبلیغات موثر

حقوق ثابت : حقوق ثابت 100.000 تومان می باشد و به جمع پورسانت شما اضافه شده است ، شما با دریافت هر بار حقوق می توانید ، حقوق ثابت را نیز برداشت کنید حتی اگر در طول یک ماه چندین بار حقوق دریافت کرده باشید .

آگهی های عکسدار و متنی برای اعضایی که از کد بازاریاب استفاده کرده اند
برای مدت 1 هفته (7 روز) و همچنین با ضمانت 250 بازدید و لینک پیوندی چنانچه سایت اختصاصی دارید : رایگان

برای مدت 1 ماه (30 روز) و همچنین با ضمانت 1000 بازدید و لینک پیوندی چنانچه سایت اختصاصی دارید :
رایگان

کد بازاریاب

نام کاربری که هنگام ثبت نام وارد کرده اید ‹‹ کد بازاریابی ›› شماست . برای کسب اطلاعات کامل در این مورد
اطلاعیه دعوت به همکاری را مطالعه فرمایید و سپس فرم دعوت به همکاری را پر کرده و به منوی شخصی خود مراجعه فرمایید .
هنگام پر کردن فرم ثبت نام کد بازاریاب خود را نیز 
سیدکاظم۱۰۹۷  وارد کنید

ثبت نام

ثبت نام برای همه آزاد و بدون هیچ هزینه انجام می گیرد این شرکت در نظر دارد طرح های نوین و تخصصی خود را که در سایت برنامه نویسی و پیاده سازی شده است و همچنین شیوه ها و راهکارهای بازاریابی که اصولاً 80% آن در منزل و 20% آن بیرون از منزل انجام می گیرد را به عموم کسانی که ثبت نام کرده اند بصورت رایگان آموزش دهد . عزیزان علاقمند که قصد همکاری با این سایت را دارند می توانند پس از مطالعه دقیق و کامل این اطلاعیه فرم مربوطه را پر کرده و به منوی شخصی خود مراجعه کنند .

معرفی کار

کسانی که به استخدام شرکت در می آیند یک بازاریاب بزرگ جهانی در عرصه معرفی خدمات این آب و خاک به کل جهان و بلعکس هستند . این کار بسیار آسان و البته گسترده و بزرگ است و شرایط درآمدزایی بسیار خوبی دارد و اگر کار بصورت یک تیم تخصصی و همچنین بصورت همکاری و شراکتی انجام گیرد بسیار موثرتر خواهد بود که توضیحات تکمیلی پس از ثبت نام در راهنمای بازاریابی ارائه خواهد شد . 

ارزش کاری

میزان درآمد شما در هر زمان بازتاب ارزشی است که خودتان و همچنین دیگران برای کار شما قائل هستند.شخصیت و اعتبار اجتماعی مهمترین هدف ما در این کار است ، در این سازمان هیچ گونه محدودیتی برای پیشرفت و کسب درآمد وجود ندارد ما تمام جوانب را در نظر گرفته ایم : تفاوت های روحی ، روابط اجتماعی، نوع جنسیت ، وضعیت جسمانی، سنین مختلف ، شرایط مالی و ... این کار بقدری آسان و مورد پسند است که مدیران سایت هم بخوبی این کار را انجام داده و به این کار نیز افتخار می کنند .

کسب درآمد

هدف ما ایجاد یک کسب درآمد بسیار سالم از نظر شرعی و قانونی است و مطمئن باشید هیچ راه سالمی نیست که بتواند شما را یک شبه پولدار و ثروتمند کند ، دستمزد شما نسبت مستقیم دارد با این که کارتان چیست و چقدر آن را خوب انجام می دهید اگر بفکر ایجاد یک درآمد ماهیانه 150.000 تومان الی 1.000.000 تومان هستید با کار کردن روزانه 1 ساعت الی 5 ساعت در این سازمان به این هدف خواهید رسید فقط باید تمام ترفندها و راهکارهای کارمند موجود در ضمینه پیشرفت شغلی خود را با استفاده از آموزش های سایت و همچنین ایده ها و خلاقیت های خود پیدا کرده و بکار گیرید .

پس از ثبت نام شما می توانید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور ، صفحه مدیریت خود را مشاهده کنید که با مطالعه راهنمای بازاریابی چند نمونه مدیریت و اینکه چگونه کار کنید که به درآمد فوق العاده برسید توضیح داده شده است و علاوه بر آن می توانید از امکانات زیر هم بهره مند شوید .

دریافت حقوق و حسابداری آسان

در سمت راست  صفحه مدیریت خود منوی مخصوص کارمند سایت قرار دارد که برای حسابداری و برسی پورسانت ها ، بازدید ها و مشخص کردن افرادی که توسط بازاریاب عضو شده اند طراحی شده است و بازاریاب سایت از طریق همین منو و به اختیار ، می تواند حقوق خود را دریافت کند .

حقوق ثابت

این سایت یک پایه حقوق ثابت برای همکار خود مشخص کرده است که حداقل آن 100.000 تومان می باشد و با پورسانت بازاریابی و حقوق بازدید از آگهی ها جمع خواهد شد ، اگر بلافاصله پس از عضویت به بخش دریافت حقوق بروید در جمع پورسانت دریافتی شما 100.000 تومان حقوق ، ثبت شده است .

بازدید از تبلیغات

سایت ariahelp.com این امکان را برای همکاران خود فراهم کرده است که با بازدید از آگهی های موجود در سایت پس از 30 ثانیه 300 تومان پورسانت بگیرند ، بازدید از تبلیغات علاوه بر رفع نیاز های شخصی و همچنین آشنایان ایشان ، می تواند بازاریاب را با فرصت های تبلیغاتی بیشتری آشنا کرده و برای شناخت بازار و ارتقای شغلی موثرتر باشد . برای کسب اطلاعات کامل در مورد این موضوع پس از ثبت نام راهنمای بازدید از تبلیغات در منوی شخصی خود را مطالعه فرمایید .

بازاریابی بسیار آسان

این سایت بهترین راهکارها را برای بازاریابی بسیار گسترده و سرعتی با درآمد عالی با توجه به علم روز بازاریابی برای اولین بار در ایران طراحی کرده است و این شیوه ها را برای سادگی کار به کارمند خود آموزش می دهد .

راهنمای ثبت نام

شرکت هیچ گونه محدودیتی برای ثبت نام ندارد اگر می دانید یا تصور می کنید که می توانید این کار را انجام دهید، فرم مربوطه را پر کرده و تمام مشخصات خود را بصورت صحیح و کامل وارد کنید . به این نکته توجه کنید که نام کاربری که وارد می کنید همان کد بازاریابی شماست پس سعی کنید نام کاربری را بسیار ساده و رند انتخاب کنید .

 

 

پرسش و پاسخ

  1. وقتی که بازاریابی آگهی وارد سایت می کند شما از کجا می فهمید که این آگهی را چه کسی وارد کرده است تا بتوانید پورسانت آن را پرداخت کنید ؟ متخصصین سایت تمام جوانب را برای آسودگی و اطمینان همکاران سایت در نظر گرفته اند و طرح های نوین و عالی خود در سایت برنامه نویسی کرده اند به گونه ای که همکار سایت تمام فعالیتها و پورسانتهای خود را مشاهده خواهد کرد و مطمئن باشید پورسانت کسی که شما معرفی کرده اید فقط به خود شما پرداخت خواهد شد .

برای کسب اطلاعات تکمیلی به صفحه مدیریت خود مراجعه فرمایید .

  1. آیا همکار سایت برای بازدید از تبلیغات محدودیتی دارد ؟ بله همکار سایت با بازدید از هر آگهی فقط 1 بار پورسانت خواهد گرفت ، و در صورتی که قصد بازدید مجدد از آگهی که قبلاً بازدید کرده را داشته باشد هیچ مانعی ندارد ولی پورسانتی نخواهد گرفت .

  1. بازاریاب سایت با وارد کردن تبلیغات چند درصد پورسانت خواهد گرفت ؟ با وارد شدن هر آگهی طبق تعرفه تعیین شده بازاریاب 25% پورسانت خواهد گرفت اما همکار سایت AriaHelp درآمد های دیگری هم خواهد داشت به این صورت که اگر بازاریاب فقط 40 آگهی 10 ستاره وارد سایت کند : 300 هزار تومان پورسانت بازاریابی ، 300 هزار تومان پورسانت بازدید از تبلیغات و 300 هزار تومان حقوق ثابت دریافت خواهد کرد .

  1. همکار سایت به چه علتی باید از تبلیغات این سایت بازدید داشته باشد ؟  بازدید از تبلیغات علاوه بر رفع نیاز های شخصی و همچنین آشنایان همکار سایت ، می تواند ایشان را با فرصت های تبلیغاتی بیشتری آشنا کرده و برای بازاریابی ، شناخت بازار و ارتقای شغلی موثرتر باشد

کد بازاریاب شما:سیدکاظم۱۰۹۷ 

 

 

 

کسب درآمد: هر کلیک ۳۰۰ تومان از سایت ایرانی آریا هلپ www.ariahelp.com

کد بازاریاب شما:سیدکاظم۱۰۹۷
با استفاده از این کد در ثبت نام دارای مزایای خوبی میشوی

کسب درآمد به 3 روش

پورسانت بازدید : این پورسانت در حال حاضر با بازدید از هر آگهی 300 تومان می باشد . در این صورت اگر روزانه از 12 آگهی بازدید کنید ، ماهیانه از 360 آگهی بازدید کرده اید که برابر با 108.000 تومان خواهد شد .

نظرات 1 + ارسال نظر
حرفه ای ترین جامعه مجازی ایرانی ها پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:32 ب.ظ http://www.oko.ir

جای قلم توانای شما در حرفه ای ترین جامعه مجازی ایرانی ها خالی ست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد